Generalforsamling, Enhedslisten Frederikshavn-Læsø

Hermed endelig dagsorden generalforsamling I Enhedslisten Frederikshavn-Læsø
mandag d. 25 marts kl. 19 i Maskinhallen, lokale 5, Skolegade 8 i Frederikshavn.

1. Velkomst

2. Valg af dirigent og referent.

3.Arbejdsudvalgets beretning

4. Godkendelse af det reviderede regnskab.

5. Budget for det kommende år.

7. Valg af arbejdsudvalg, kontaktperson, kasserer, og revisor.

8. Vedtagelse af arbejdsplan for det kommende år.

9. Eventuelt.

Efter den officielle generalforsamling er afsluttet, er der socialt samvær med pizza, øl/vand og kaffe/te til deltagerne.

På vegne af Arbejdsudvalget

Ida Skov

mob: 61246910

Arbejdsudvalgets beretning vedlagt:

Beretning AU

Jeg vil kraftigt opfordre alle, der har mulighed for det, til at møde op.  Der er mulighed for tilskud til transporten til de, der bor udenfor Frederikshavn.

Klimastrejke:

Klimastrejke Frederikshavn

D. 15/3  har en ung pige Freya, taget initiativ til klimastrejke på Rådhuspladsen i Frederikshavn. Hun opfordrer alle til at komme og støtte klimaet. Jeg vedlægger brev fra hende og vil gerne opfordre så mange  som muligt til at deltage.

Folketingsvalg.

Vi ved ikke, hvornår der bliver folketingsvalg, men vi ved det bliver lige om lidt. Derfor er der brug for, at I tilkendegiver (ikke bindende) om I regner med at kunne deltage i valgkampen på en eller anden måde. Det kan være, at I kan dele et antal valgfoldere ud, sætte plakater op, deltage i snak med folk på gaden i Sæby, Frederikshavn, Skagen eller andre steder. Måske er der nogle af jer, der har lyst til at skrive læserbreve i pressen eller måske har I nogle fantastiske nye ideer til, hvordan vi kan føre valgkamp sammen.

Meningsmålingerne ser lyse ud for Enhedslisten. Siden sidste folketingsvalg er de stille og roligt fortsat opad. Den seneste giver El 17 mandater (pt har vi 14)

Her link til seneste måling (DRs) https://www.dr.dk/nyheder/politik/meningsmaalinger?displaytype=m&group=young&embed=&historyfrom=0&overloadedblocks=

Til sidst en oplysning om, at der var release for  Arne Wurglers nye valgkampsang ”Farvel Lucky Løkke” i går. Nu tilgængelig på Spotify og alle andre  platforme.

Kan også findes på facebook : https://www.facebook.com/arne.wurgler/videos/10156979019231308/UzpfSTExMzA4NjMzODA6MTAyMTcyNjg5MjA2OTE2NDY/

Vi ses d. 25/3

Arbejdsudvalget/Ida Skov