Medlemsmøde 17.10.2017

Referat

Tirsdag den 17 okt. 2017.  NB. Det er på rådhuset.

1: Valg af ordstyrer: Carsten og referent: Poul-Erik

Til stede: Flemming, Carsten, Poul-Erik, Johnnie, Ida, Britta, Bjarne, Johannes.

Afbud: Åge.

2: Godkendelse af referat fra sidste medlemsmøde. OK

3: Orientering fra A-U (Poul-Erik).  Mødet blev afholdt som telefonmøde mellem Britta og Poul-Erik, Henning og Maibritt sendte afbud i sidste øjeblik. Poul-Erik indkaldte til medlemsmøde. Bjarne orienterede om en pjece, som hedder, Der er råd.

4: Orientering fra kasseren (Britta) Hvor mange penge skal vi bruge? Måske kommer der en indstilling fra Kommunalpolitisk gruppe?  Britta var meget glad for det nye regnskabs system, det er nemt at bruge.   Økonomien har det godt. Der er ca. 64.000 kr. i kassen og 4900 på landskontoret. Ida ønskede et telt eller campingvogn til valgkampen. Der er brugt 12.000 kr. til biograf og togreklamer, bliver vist 33.000 gange. Der blev bevilget max. 15.000 kr. til netaviser og det samme til papiraviser.  Der blev bevilget 5.000 kr. til merchandise (trøjer). Ida skaffer SUF materiale hjem. Flemming sender tiggerbreve ud om penge til valgkampen.

5: Orientering fra Kommunalpolitisk gruppe (Ida). Flådestation, Rolykke og besparelser på handicapområdet blev diskuteret. Hvis der er noget meget vigtigt på dagsordenen (økonomiudvalget), bliver der indkaldt, ellers aflyst. 25 års reglen blev diskuteret. Valgfolder.2.000 Flemming. 1.000 Poul-Erik 1.000 Johnny. 3.000 Britta. Sæby 2.000 Bjarne. Hvem fik de sidste 1.000?

6: Valgkampen. Valgfolder, plakater, gadeaktiviteter. Er der ikke nogle af vores ”passive” medlemmer, som vil hjælpe partiet, bare lidt? Valgpjecer, Sæby er Bjarne, Frederikshavn Britta, Skagen Flemming tovholder. Plakater er på Bundgarnsvej 9 Ålbæk. Gade og husomdeling tager tovholder sig af.

7: Evt. Medlemsmøde den 7-11-2017 er aflyst.

Poul-Erik Andersen